CineKid: Stroopwafelblikken voor een internationaal publiek

CineKid: Stroopwafelblikken voor een internationaal publiek

Cinekid, ’s werelds grootste kindermediafestival ter wereld, werkt sinds een paar jaar samen met Fortune Factory B.V. om het perfecte relatiegeschenk te kunnen geven aan diens (internationale) festivalgasten en -relaties. Het cadeautje is een handzaam, customized stroopwafelblik in de Cinekid-huisstijl met daarin luxe stroopwafels: leuk en lekker voor jong en oud!

Sandra van Beers, Hoofd Marketing & Communicatie: ‘Het customized stroopwafelblik is een ideaal geschenk voor onze internationale gasten bij Cinekid. Zo brengen ze Cinekid en een stukje Nederlands trots mee naar huis. We zien dat de blikken daarna talloze nieuwe functies krijgen; van pennenbak tot koekjestrommel tot vaas.’

Stroopwafelblik Cinekid voorzijde

Over Cinekid
Cinekid is ‘s werelds grootste mediafestival voor de jeugd tussen de 3 en 14 jaar. Jaarlijks bezoeken ruim 65.000 kinderen en hun begeleiders het festival op de Westergas in
Amsterdam en in bijna 40 filmtheaters in Nederland. Ze maken kennis met de nieuwste jeugdfilms, -series en -documentaires, ontdekken de maker in zichzelf en gaan op safari in het MediaLab: de grootste digitale speeltuin van de wereld

Meer weten over Cinekid? Bezoek hier de website van Cinekid »