Een blik inzetten als onderdeel van een promotionele actie, of verpakking van een eigen product? Uit verschillende onderzoeken blijkt dat promotionele producten die dagelijks gebruikt kunnen worden het meest effectief zijn. Gebruikers van de blikken worden vaak blootgesteld aan de opdruk op het product en dat zorgt voor een blijvende herinnering. Maak voor de vulling van de blikken een keuze uit ons brede scala aan eetbare producten.
Promotioneel blik bedrukken
Hieronder een opsomming van de verschillende voordelen van een blik:
De mogelijkheden om blikken te bedrukken en een private label te geven maakt dat blikken zoveel potentie hebben! Een bedrukt blik is een heel sterk promotioneel product. Op Blikken.nl heb je de keuze uit een heel breed assortiment en elk blik heeft zijn eigen unieke bedrukkings- en personalisatiemogelijkheden.
Blik met dekselbedrukking in full colour
Trek de aandacht met een mooie dekselbedrukking. Voor het plaatsen van de bedrukking, maken wij gebruik van een digitale printer. De dekselbedrukking is bij blikken.nl daarom altijd haarscherp en in kleur. Daarnaast maakt het bij ons prijstechnisch niet uit hoeveel kleuren er worden gebruikt!
Je hebt de keuze uit 3 verschillende formaten voor de bedrukking:
- A - Een logo of tekst op het deksel
- B - Een middelgroot ontwerp
- C - All-over bedrukking op het gehele deksel
Private label naar eigen ontwerp
De zijkanten ook voorzien van een opdruk? Laat een label naar eigen ontwerp rond de romp plaatsen. Onze labels zijn gemaakt van kwalitatief hoogwaardig papier. Dit geeft het blik een krachtige uitstraling. Laat op het label een mooi ontwerp in kleur terugkomen en het logo weer goed zien. Zo ziet iedereen goed van wie deze 'blikvanger' is!
De kracht van een Promotioneel blik
Blikken gaan lang mee en worden bewaard op een zichtbaar plekje. Ga maar eens na, bij hoeveel bedrijven staan er nog koektrommels of andere blikken in de keuken met een bedrukking? Of bij mensen thuis, eigenlijk iedereen heeft wel een blik thuis staan dat afkomstig is van een bedrijf. Deze mooie eigenschap vergroot de kans dat potentiële klanten zich je merk herinneren als ze in het oriëntatie- of besluitproces zitten. Verder zal de klant zich positiever openstellen tegenover het bedrijf en loyaler zijn naar jouw merk.
Voorbeelden van bedrukte promotionele blikken
Nog niet overtuigd van de zeer krachtige uitstraling van promotionele blikken met een mooie bedrukking en een private label? We laten je graag wat voorbeelden zien. Dit zijn blikken die we in het verleden voor verschillende klanten bedrukt en gevuld hebben. Bekijk meer van onze bedrukte blikken bij
cases.
Sleutelbox voor Hendrik-Ido-Ambacht als bescherming tegen inbraak
De gemeente Hendrik-Ido-Ambacht wilde aandacht vragen voor de bescherming tegen inbraak van auto's. Helaas worden er regelmatig auto’s gestolen door de elektrische sleutels te hacken. Dit is te voorkomen door het signaal te blokkeren met een blikje.
Het blikje van de gemeente moest natuurlijk wel voorzien worden van een mooie bedrukking en een private label. Samen hebben we een mooie dekselbedrukking ontworpen en een private label gemaakt (zie foto). Het resultaat is een elegant blik met ruimte voor meerdere sleutels.
Persoonlijk blik voor gemeente Hendrik-Ido-Ambacht »
Blikken met Fortune Cookies voor Acteon Thuiszorg
Acteon Thuiszorg wilde met een persoonlijk Fortune Cookies blik aandacht vragen voor Alzheimer. Het kaartje hebben ze zelf ontworpen en het label hebben wij voor Acteon gemaakt. De Fortune Cookies zijn gevuld met quotes en teksten die ze zelf aangeleverd hebben. Niet alleen het blik, maar ook de inhoud is dus gepersonaliseerd!
Blikken met Fortune Cookies voor Acteon Thuiszorg »
Vrachtwagenblik voor Meilof Riks
Wij gaan verder dan de standaard vierkant en ronde blikken. Zo bieden we ook bus- en vrachtwagenblikken aan met een all-over bedrukking. Dit blik is een enorm sterk promotioneel blik gebleken, welke perfect aansluit op het bedrijf. Dit unieke blik zal bij elke ontvanger goed blijven hangen en bovendien jarenlang bewaard worden!
Vrachtenwagenblik voor Meilof Riks »