Veelgestelde vragen

  • Kan ik vrijblijvend een offerte aanvragen?
    Dat kan! Op elke productpagina wordt een rekenmodel getoond met alle kosten: prijs van de blikken en meerprijs voor een personalisering en vulling. De kosten veranderen direct wanneer je een keuze maakt in de opties naast het rekenmodel. In het winkelmandje worden de verzendkosten berekent. Kun je het gewenste blik niet vinden? Wens je een andere samenstelling? Of wil je gewoon graag eerst een offerte? Geen probleem! Op elke productpagina vind je onder het rekenmodel een knop om een offerte aan te vragen. Kies je voor een offerte, dan wordt het door jouw gekozen blik en opties automatisch naar ons verzonden. Binnen enkele dagen ontvang je van ons verkoopteam een opmaat gemaakte offerte.
  • Kan ik bij Blikken.nl op rekening kopen?
    De kosten van een bestelling dienen doorgaans voor levering te zijn voldaan. Echter, in overleg is het mogelijk om een debiteurennummer aan te vragen. Hiermee kan op rekening worden gekocht en dus achteraf worden betaald. Heb je niet de mogelijkheid om je bestelling voor levering te betalen? Neem dan even contact met ons op, dan helpen wij je graag verder.
  • Kan ik een sample blik ontvangen?
    Je wilt zeker zijn dat de kwaliteit van het blik en/of de personalisering, maar ook even checken of het blik wel echt het juiste formaat heeft? Dat begrijpen wij. Van elk blik in onze webshop is een sample te bestellen, naar wens voorzien van een test personalisering. Wij rekenen voor één sample €8,50 verzend- en verpakkingskosten. Wanneer je meer dan één sample wil ontvangen, rekenen wij per blik €1,50 extra. Je kunt maximaal 3 sample blikken bestellen. Mocht na de aanvraag van het sample blik een order ontstaan, dan verrekenen wij € 5,- bij de opdracht.
  • Wat is de gemiddelde levertijd van blikken?
    Dit is één van de meest gestelde vragen. En helaas kunnen wij deze vraag niet eenduidig beantwoorden. De levertijd van een blik hangt af van een aantal factoren: het bestelmoment, de productieplanning, omvang van de bestelling en uiteraard het betreffende blik en manier van personaliseren. Op onze website communiceren wij per product een geschatte levertijd. Deze ligt vaak tussen de 5 tot 10 werkdagen. Op basis van je bestelling kunnen wij een exacte levertijd bepalen. Uiteraard kunnen wij de levertijd van een specifiek blik altijd even voor je checken, voordat je een bestelling plaatst. Neem hiervoor contact met ons op. Om stress en teleurstellingen te voorkomen adviseren wij om tijdig te bestellen. Houdt hierbij rekening met een productie- en levertijd van circa 10 werkdagen. Bij het plaatsen van een bestelling kun je een gewenste leverdatum aangeven. Wij streven er naar om te leveren op de gewenste leverdatum, maar dit is niet altijd mogelijk. Op de orderbevestiging vind je altijd de juiste leverdatum.
  • Ik wil een blik personaliseren. Kan ik vooraf zien hoe het blik er uit komt te zien?
    In de productinformatie wordt uitgelegd op welke manieren het blik te personaliseren is. Dit kan bijvoorbeeld een dekselbedrukking of wikkel om de romp zijn. In de opties kun je vervolgens de gewenste personalisatie kiezen. Je hebt de optie om je eigen ontwerpen aan te leveren of het ontwerpen over te laten aan ons creatieve team. Download de werktekening en gebruik deze om je eigen ontwerp in op te maken. Bij het plaatsen van een bestelling is het niet direct nodig om je ontwerpen bij te leveren, dit kun je ook op een later moment toesturen. Heb je een eigen ontwerp aangeleverd? Dan worden je bestanden gecontroleerd en drukklaar gemaakt. Je ontvangt van ons altijd een e-mail met een digitale proefdruk ter controle. Op- of aanmerkingen over de kwaliteit van het ontwerp/bestand worden in deze mail doorgegeven. Door middel van de digitale proefdruk zie je vooraf wat je hebt besteld. Wij produceren pas na een akkoord op de proefdruk!
  • Kan ik mijn blikken bestelling ook afhalen?
    Ja, dat kan! Bij het plaatsen van je bestelling kun je bij 'verzendwijze'er voor kiezen om je bestelling af te halen. Je ontvangt van ons verkoopteam een orderbevestiging, met de definitieve afhaaldatum. Op het moment dat de bestelling klaar staat voor afhalen en de betaling is voldaan, ontvang je van ons een e-mail. In de e-mail vind je tevens ons adres en de instructies voor afhalen.